By request!

så tar jag och drar igång och skriver lite igen.

Var sjukt länge sedan jag gjorde avtryck här. Blivit en hel del festande på sistonde då studentveckan har hägrat. I torsdags var det så sjukt mkt folk ute att jag mådde dåligt. Mission imp att komma in på palace, otten eller hugos om man inte var ninja eller hade vipkort. Vi drog in på teaterbaren, deli och wasa istället. När jag vakna upp dagen efter så mådde jag sjukt dåligt. Bakis, cpförskyld och en till grej gjorde denna dag till en av dem värre dagarna. På kvällen skulle jag och Alex se superbad, men den funka knappt så vi kollade på ufc. Idag rå? Varit på stan o käkat och sen... inget mer.  Dagarna har börjat gå ganska sakta nu när jag inte har något direkt att göra, skolan är klar och jobb blire inte mkt av. Synd att klaga dock, att tare lungt är nice. Tar en sista minuten nästa vecka med Alex och Rillegus, kan vara skönt att belöna sig själv med en resa efter allt slit i skolan, höhö.

Jag vet att detta är den rätta utvägen, men samtidigt känns det segt. Vi hade ändå några fina stunder.

"Skratta aldrig åt en zigenare på cykel, det kan vara din cykel" Så jävla rolig, håller fortf. :D:D.






Ibland önskar jag att jag hade ett hjärta av sten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0