Sthlm.

Var i Sthlm en svängom o hälsade på Fredrik som ska tillbaka till Malta snart.
Åkte upp dit på torsdag eftermiddag. Under Torsdagen tog vi de lungt, lagade lite mat, tog några öl o sportsbetta på handbollen som var. Vann faktiskt 1200kr, aldrig fel :), cilla for teh win ;D. Kände att jag mådde lite krassligt när jag vaknade upp i Torsdags och de blev sämre till Fredagen, men vi bestämde oss för o parta lite ändå. Vi hyrde en lokal o var 15 pers i typ, var en livad tillställning, fett kul :). Under Lördagen mådde jag riktigt kasst o bestämde mig för att åka hem. Idag har jag inte gjort nånting i stort sett, sov till kl 13 o bara spelat poker efter de. Men kan behöva en sån här slappardag innan veckan börjar med massa plugg o träning.

/Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0