Nyårsfirande o Arn Magnusson.

Har nog aldrig längtat till ett nyår som jag gjorde till denna och de var sjukt kul.
Börja vid kl 12 jag o virre o dricka hemma hos mig, vid 17 drog vi till festen för att sluka i oss den fina nyårsmaten som hade tillagats i form av pastasallad :D.
Kom hem vid 03.30, var inte världens lättaste o få tag i en taxi, tack till lunkans syrra, vad du nu hette.
Igår var jag o såg Arn med Viktor Emilia o Sanna, hade inga direkt höga förväntningar på den filmen då många har gett den ris men jag tyckte den var bra. Var dock nära på o somna etag under filmen, hade sovit alldeles för lite o filmen var 2.20 lång.

Ska snart iväg o handla taco grejer för o ställa mig att laga, tacos är nöten! Idag får de även bli ett pass på gymet.

Tja!

/Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0