Hej o Hå!

Komentar rekord i förra blog inlägget haha, härligt!
Igår hängde jag med Jonas lillebror Erik hela dagen, Jonas har ju gått under jorden så får hänga med hans bror istället. Erik är bra att gå o handla kläder med, han hittar saker jag inte skulle hitta. Köpte en varm tröja o en halsduk, så nu klarar jag nog vintern. Jag tror jag lägger ner de här med linser nu, var o hämtade en ny lins igår igen då jag tappade bort den förra o så händer samma sak igen. Linsen åker ner någonstans på golvet o blir omöjligt o hitta. Får använda glasögon istället de tillfällen som de behövs. Ska vika klart all tvätt nu sen blire körskolan o sen gymet. Ska försöka skippa utgång ikväll genom att dra förbi pokerklubben en sväng istället.



Våra bästa år är rätt komiskt ;D


 
Honom skulle man inte vilja möta i en mörk gränd! :)

/Daniel

Kommentarer
Postat av: emzzaaan

hononm skulle jag vilja ha med mig om jag skulle besöka en mörk gränd!

2008-01-11 @ 14:03:13
Postat av: hihi

definitivt fuckable!

2008-01-12 @ 01:29:18
Postat av: Tovich!!

hahahaha, hett! Dock skulle jag vilja se dig göra samma sak bättre och med mer inlevelse, tror inte du fixart;)

2008-01-13 @ 22:02:50
Postat av: Stina

Haha, fuck yeah!

2008-01-14 @ 12:37:01
URL: http://stny.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0