bio/wasa.

Tjafan!

Var på bio i Söndags med Viktor och Henka Sigland. Såg National Treasure 2, mkt bra film.
Efter bion blir grabbarna sugna på o "ta några öl". Jag tacka nej till de förslaget men blev till slut "medlurad".
Drog hem snabbt som satana till mig o hämta en flaska, drog ner till donken o fixa virke o sen hem till Viktor för att börja förfesten vid 00.30 ungefär. Efter 2 stora groggar var drog vi ner till Wasa som var rätt tomt med folk. Rätt förståeligt kanske då vi var ute på en Söndag. Var ett gäng Spanjorer ute som bara kunde Engelska som ville prata endel, de var tydligen på genomresa i Sverige. Roadtrip under vintern, gg.
Igår var min första dag i skolan, var ganska slappt, gick bara igenom lite grejer. Likadant idag på första matte lektionen, fick dock göra ett test, gick väl bra tror jag.
Jag är hungrig nu men har bara gröt hemma typ, så drar nog ner på stan o smäller i mig.
Körskolan kanske vore vettigt o titta förbi också.

Vi hörs fan!

/Daniel

Kommentarer
Postat av: sarah

så du skiter i oss :(?

2008-01-16 @ 22:17:09
URL: http://saraha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0