Nyköping!

Jag dicken o ponta bestämde oss lite snabbt igår för att åka till Nyköping o härja lite.
Knäckte några öl i bilen på väg till Nyköping, även då vi bara hade dickens laptophögtalare som ljudet strömma ur så var de bra drag o stämningen på topp. Väl där så smsar alex oss att han är påväg hem från Norge o frågar vad vi gör. Var inte svårt o övertala honom att komma till Nyköping :D.

Hamnar på en förfest med två tjejer, blev väldigt mkt dricka. Sen drog vi till något ställe som hette Birgers. Väl där så blir alex utslängd ur kön för att han dricker cider. När vi kommer in sen så blir Fille utkastad för att ha spottat på golvet. Jag följer med han ut o då säger vaken till mig "du är utkastad du med" fast jag inte har gjort någonting. GG!
Vi drar i oss lite käk o väntar på de andra. Efter 1 timma typ så kommer de ut, vi går då hem till tjejen som hade förfesten för att sova där. Jag o alex bestämmer oss för att ta några cigg utanför o snacka lite, så vi sätter för dörrmattan till porten så vi skulle komma in sen. När vi kommer tillbaka så är porten stängd, någon har tagit bort mattan! Vi ringer förgäves filles o dickens mobiler som är avstängda. Vad ska man göra nu liksom? Jag o Alex ensamma i nyköping. Vi bestämde oss till slut för att sova i alex bil, frös halvt ihjäl men de funka.

Har inte skrattat så här mkt på länge, var jävligt nice med Nyköping :D.


Erik har förfest ikväll, tja!

/Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0