Give me a sign...

Åh vad jobbigt allt blev helt plötsligt, jag är så sjukt velig.
Igår så vart jag jättesugen på att åka till Norge för att jobba nu i ett halvår fram till sommaren.
Detta bestämde jag mig på fyllan för att göra, fast när jag vakna imorse så kände jag likadant, att de kändes rätt.
Jag har ju som många vet bestämt mig för att plugga upp lite betyg nu i vår o sett fram emot de, skönt o vara lite ledig från jobbet. Finns mkt som talar för att jag ska åka, kommer tjäna bra med pengar som jag kan lägga undan till sommaren och så kan de va bra o komma ifrån lite folk från stan, kanske behövs. Så de talar ju starkt för, de jobbiga dock är att jag helst ska hyra ut min lägenhet i andrahand o fixa o styra massor.
Jag är sjukt osäker på hur jag ska göra, o helst ska jag bestämma de nu, känns som de blir försent annars.
Många tankar som florerar kring detta nu, men får ta ett beslut i detta snart, en gång i livet liksom?

Har haft en förfest hos mig fast jag var nykter, sen drog vi till Aron. Sista gången jag är nykter på en fest, så jävla härjigt så de är sjukt. Ska ta o lägga mig för att läsa strax o sen sova. Upp imorrn o jobba vid 06, mellandagsrea!
Blir mkt o göra imorgon, men de e kul, mkt folk gör att tiden går fort.


Jag måste lära mig att respektera pengar.

image82

Kommentarer
Postat av: .

din blogg är så trååååkig!

2007-12-27 @ 12:58:24
Postat av: danny

varför läser du den för då cp?

2007-12-27 @ 15:33:47
Postat av: Sarah

vi gör alt, alt för norge ;p! hehe!!

2007-12-30 @ 04:19:07
URL: http://saraha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0